google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

söndag 12 mars 2017

Work In Progess Sunday # 24

Söndag då igen efter en helg med mycket mera program än vad jag egentligen tänkt att det skulle bli. Men det gick helt bra de med. 




Yllesockor åt sonen på G





Hittade ett par sockor i en påse i skåpet när jag sökte något helt annat. 





Tog med en stickning också till feil ända åv byyji så jag sku ha nåt att ta i händerna där också. 





 
Så där såg lördagskvällen ut i princip. Vårrullar, borra bort limmet från Dennis stol fick Max göra, fixa lite på en blom ampel. Men nu borde stolen vara i sådant skicka så det är bara att limma. 





På lördagen på dagen var vi till Härmä på bröllopsmässa, för att samla inspiration, funderar ju på att bli finsnickare. Hittade en hel del fina saker som fastna på näthinnan. Men jag våga inte riktigt ta bild av alla fina saker jag fick ögonen på.





Chaufören min tog jag däremot kort på och lekte lite med det foto han tog på mig. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar